Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 09:18 - За домейни, книги и други неща
Автор: konxompax Категория: Технологии   
Прочетен: 1831 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2007 09:19


Влади вчера ме подсети, че домейнът, който исках да регистрирам, вече е зает. От някакъв Ян Бах (който, надявам се, няма нищо общо с Йохан Себастиан), а впоследствие се оказа дори, че това май е жена. Макар че аз лично не мога да си обясня как така си жена, а пък се казваш Jann…

Както и да е, малко се поядосах. Пак. Защото този/тази Ян (или Янка), виси на този домейн от близо година и нищичко не прави. Само един надпис “coming eventually” грее от екрана.

На всичко отгоре домейнът очевадно ще бъде посветен на книга на Алистър Кроули. За онези, които не го знаят, този има голяяямо влияние върху разните му там сатанисти. И взел, че спастрил една книжка, която се казва “Konx Om Pax” - Essays in Light”. И сега Ян/ка някой ден ще вземе да нацвъка там какви ли не работи…

Някой да има книгата? Да взема да я прочета поне…

Накрая ще взема да си регистрирам всички домейни, които са ми интересни... Например винаги ми се е искало да си имам e-mail dear_god@heaven.org и други подобни.

Понеже аз съм на принципа на тризначката - “Право учи в Коме”, реших да му/и пратя един мейл на този/тази Ян/ка, в който любезно да го/я питам какво, аджеба, мисли да прави с този домейн. Щото ако не прави нищо, да вземе да ми го освободи, та аз да взема да направя нещо…

И чакам отговор. Дали ще дойде, само някой гадател от “СКАТ” може да каже. Ама не бива така, да се мълчи, когато трябва да се крещи. Нали?



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konxompax
Категория: Други
Прочетен: 197507
Постинги: 66
Коментари: 176
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол