Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 20:30 - За табелките на вратите, обувките и лошите сайтове
Автор: konxompax Категория: Технологии   
Прочетен: 1113 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Напоследък се получи така, че работата ми е все по-тясно свързана с промоции в интернет. И понеже занапред ще се налага често да обмислям варианти за зарибяване на потребителите онлайн, се поразрових малко.

И добрите идеи започнаха да извират.

Какво трябва да пише на една врата, за да ви стане ясно, че няма да влезете в стаята зад нея? Този въпрос са задали на интернет потребителите някои умни хора от хотелската верига "Embassy Suites Hotels". А резултатът е супер забавна игра, която освен, че се опитва да поразбуди иначе заспалото въображение на хората, ги кара да се позамислят сериозно.
И ми хрумна култов надпис на мръсна врата в Студентски град: "Преди да почукаш, помисли дали си нужен":)

Аплодисменти и за "Puma", които стоплиха, че на хората може би ще им е интересно да почовъркат във фабриката за обувки и сами да създадат някое моделче, което биха си купили. Аз лично се влюбих в собственото си творение и сега се чудя дали ако го поръчам, ще могат да ми го доставят...

И накрая нещо забавно. Ако някой сайт не ви харесва, замерете го с нещо. Не, че blog.bg не ми допада, просто давам пример:)



Тагове:   обувките,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konxompax
Категория: Други
Прочетен: 197447
Постинги: 66
Коментари: 176
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол