Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2007 19:47 - За дебитните карти
Автор: konxompax Категория: Други   
Прочетен: 1700 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2007 19:48


В понеделник преведоха заплатите. И хората бяха радостни. Е, поне повечето от тях. Аз не бях сред щастливците. Защо, ще попитате вие, а аз веднагически ще ви отговоря:

В понеделник вечерта посетих банкомата на "ПИБ" в мола. И се оказа, че преведени пари има, но са някакви 90 (деветдесет) лева. Доста по-малко от предвиденото. Дори фрапиращо по-малко. 

Както и да е, късно вечерта нямаше какво да направя и примирено изтеглих 50 лв. В картата, сиреч, останаха около 40.

Във вторник сутринта проверих да не би да има някакво недоразумение и аз да не съм попаднал на читав банкомат - този път на автомат на "Пиреус". И какво мислите се оказа? Ами че съм горд притежател на сумата от 101 лв. 

А на обяд, когато тръгнах към клона на "Булбанк" на "Черни връх" (този, дето е в "Хладилника"), реших ПАК да проверя наличността на банкомата на тази банка. 50 лв. 

И ако вече сте се объркали, да повторим нещата:
Понеделник: 90 - 50 = 40 лв.
Вторник (сутринта): 101 лв.
Вторник (обяд): 51 лв. 

Такааа...
Леко вбесен нахлух в клона на "Булбанк". Там трябваше да почакам около 5 минутки, преди някаква нахакана, леко нагла, невъзпитана и рязка дамеса да ми обърне внимание. Обясних й как стоят нещата и попитах: "Аджеба, обяснете ми какво става, та: 1. не са ми преведени всички пари; и 2. парите ми като че ли сами се разхождат навън и навътре от и в картата".

Оказа се, че парите са преведени. По някаква разплащателна сметка, по която никога не съм внасял пари. Мистерия (за малко да напиша "Мистрия", ама се сетих, че все пак е различно от "Тесла")!!!

Пожелах да закрия въпросната разплащателна сметка и всички пари да ги прехвърлим към картовата такава. Обаче една друга девчонка - тази на касата, реши, че е станало 12:29 часа, а в 12:30 й започвала обедната почивка, та да почакам 30 мин. Още по-вбесен се изстрелях навън. 

Около 45 минути по-късно се върнах. Касиерката нещо беше посменила политиката, та се оказа и учтива, да не повярва човек... И най-сетне, след около половиндневно ходене по мъките, решихме проблема.

На мен мисълта ми беше за банката. От "Булбанк" решиха да се обединяват с "Биохим" и "Хеброс" още преди въпросните две банки да се осъзнаят, че всъщност вече са едно, като се пръкна някакъв чуден хибрид - "Уникредит Булбанк"

Big mistake, както казваше Арни в "Последният екшън герой".

Трите банки спретнаха такъв хаос, че не само имаха проблеми с IBAN номерата, а и с паричните преводи. А от това кой пострада? Ами обикновените хора, дето им е през оная какво става с вътрешната реорганизация на банките. Всичко, за което аз съм си мечтал по отношение на "Булбанк" беше веднъж завинаги да престанат да ме третират като амеба, а да започнат да правят паричните преводи овреме и поне веднъж да ми се усмихнат, докато ме обслужват. Толкова ли е трудно?

Явно да. И това е причината следващата седмица да си закрия сметката в "Булбанк" и да си избера друга. 

Препоръки?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
05.09.2007 20:10
ПИБ:)
цитирай
2. luminous - Значи, тия правят каши навред ...
05.09.2007 21:09
Аз от около 2 месеца ходя по мъките с тях.
Последно се оказа, че касиерката в "Уникредит Булбанк" не може да ме обслужи, т.к. картите ми не били техни! Били на "Биохом"!
От моя страна последва - опулване, окопитване и въпрос - "Вие не се ли обединихте?"
Отговор - "Мдаа, ама аз преди работих в "Булбанк" и не им знам системата на техните карти!"
Пак опулване. Половин часов разговор и уточнения къде съм аз, аджеба и на кого съм клиент... и така ... вече два месеца ... карти, сметки, вноски, зациклила им системата, не били оттук ...
Лошо ми става от тях. Работя с тази банка по принуда. Едвам дочаквам да дойде януари и ще бягам без да се обръщам!
Бягай и ти!
цитирай
3. анонимен - Emi kvo ochakvash
05.09.2007 22:03
Az otnadvan sym kazala, che v Bg nqma CUSTUMER SERVICE i to ne samo po bankite. Tuka moga da napisha edna mn dylga istoriq, svyrzana s el. bankirane ama she se vyzdyrzha, zashtoto pak she se nerviram, a i da ne otgchavam izlishno.
E*a si i skapanata dyrzhava.
I zatova smqtam si izbera druga.
:-)
цитирай
4. анонимен - hm
05.09.2007 22:04
CUSTOMER de.
xu xu
цитирай
5. анонимен - И според мен ПИБ.
05.09.2007 22:35
И според мен ПИБ.
цитирай
6. gamina - ПИБ
06.09.2007 11:00
Аз пък една две седмици не можах да се разбера точно с ПИБ по въпроса за преиздадената ми дебитна карта и обиколих 4 клона на банката за да си изтегля парите от сметката. След като си получих картата я активираха чак след десетина дена, а все още не съм я регистрирала в EPAY щото не си били ъпдейтнали софтуера на банкоматите... пълна каша...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konxompax
Категория: Други
Прочетен: 196127
Постинги: 66
Коментари: 176
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол