Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 17:39 - Защото съм човек...
Автор: konxompax Категория: Други   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Защото съм човек, и аз съм като всички и лош, и хубав сън, и гибелен, и сладък; вечерни голи ледници, поляни изумрудени, летя над тях, ще падна; и с мене литват други, във бяло преоблечени, с момчета и мъже флиртувам във сърцето си; и тичаме,и спираме, целуваме се, пак; деца, съдби, възможности; и всичко се повтаря, и всичко се променя, и всичко си остава, и сълзите си бършем от смях или от плач.

Защото съм човек, и аз съм като всички в живота и в смъртта; и както се навеждам, и както се изправям изпуква някой прешлен, хрущял се изкривява, измества ми се става; надясно ли, наляво, на част от милиметъра се дръпва някой нерв - умирам и крещя от болка и от страх, от ужас онемявам, не мога да се вдигна, безпомощна и луда, и стЕна в унижение - защото съм човек.

Защото съм човек, и аз съм като всички изтръпнал дух във плът и мозък в куха кост, несправедливи тласъци на дяволската кръв, и нокът впит в месото, и лакти, и ребра, и ненаситно гърло за думи и храна; не спя, на глас сънувам, а сляпа съм, не виждам, и глуха съм, не чувам, не зная вкус и дъх с небцето изгоряло, стомаха възпален; но вдигам пак глава и пак небе изгрява, отново литвам в бяло сред ангелските песни - защото съм човек.

София Бранц


Тагове:   човек,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konxompax
Категория: Други
Прочетен: 196227
Постинги: 66
Коментари: 176
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол