Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2007 16:03 - Такси
Автор: konxompax Категория: Други   
Прочетен: 2723 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както повечето от вас не знаят, имам една закачка с бакшишите от доста време. Титан на мисълта от фирма "ОК Супертранс" отказа да ме закара от Сити Центъра до Надежда в 22:30 ч през нощта с аргумента, че му било много далече... Искам да поднеса извиненията си на тоз иначе толкова добър човечец и да обещая, че занапред ще избирам само маршрути, които са му близо. Да кажем от НДК на културата до Хилтън.
Шегата настрана, аз повече на кола на "ОК" няма да се кача, докато не получа писмено извинение от шефовете на компанията. Ако трябва ще си ходя пеша, времето и без това започва да се оправя.
Няма да коментирам и онази глупост с блокирането на София. Макар че май го направих...
Но какво се случи преди няколко дни:
Маршрут "Опълченска" - "Хладилника". Такси 9 12 80. Шофьор - фамилията беше Стоичков, но за малкото име не се сещам, или Стамен, или Слави, ама беше със "С". Като "Ass".
Та въпросният г-н Стоичков беше така добър да ме закара до Хладилника. През цялото пътуване радиостанцията му беше включена, като драйвърът си разменяше любезности с някакъв друг колега (не знам дали онзи имаше клиент). Най-безобидната реплика беше, че шофьорът, който ме возеше, искал да го набута отзад на колегата си така, че на другия ден онзи да върви и да...хм...дефекира (CENSORED). И други подобни щения - около 25 минути. А аз си слушам и на онзи изобщо не му пука.
Отдавна съм на мнение, че нивото на услугите в България е трагично. Качиш се на такси, бакшишът кара като луд, пуши без да пита дали не те притеснява, а ако му кажеш нещо нАпреки е достатъчно нагъл, за да ти каже да слизаш. Изобщо почти всички в сферата на услугите, не само такситата, са доста злекс.
В интерес на истината, най-доброто такси, на което съм се качвал, е пак на "ОК". Там шофьорът беше с костюм, предложи ми вестник или списание, докато трае пътуването. Помоли ме да си избера радио и ме накара да си избера между три възможни маршрута... че даже и бонбонче ме почерпи. За съжаление обаче, неговият колега ме накара да се въздържа от услугите на тази компания. Лошото е, че накрая ще взема да остана без избор, а таксита понякога все пак са си нужни.
Така че тази тема е скромен апел към собствениците на такси компаниите - господа, обърнете МНОГО повече внимание на хората, които работят за вас, както и на отношението им към клиентите. Или поне сложете на всяко такси видим надпис: "Caveat Emptor" (На риск на купувача)...



Гласувай:
0



1. анонимен - ha-ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaaa
27.05.2007 16:21
А аз какви преживявания съм имала не е истина!Ще ти побелеят косите:)
И после защо ги колят и убиват...ми някои са толкова нагли,че думи нямам(и не че трябва да мрат,ама поне да сменят професията)
цитирай
2. breathe - Преди може би два месеца гледах р...
27.05.2007 16:29
Преди може би два месеца гледах репортаж за софийски таксиметров шофьор, който осигурява на клиентите си всевъзжможни екстри, за да се чувстват добре и пътуването им наистина да е комфортно. Това, което ме шашна, беше лаптопът с wireless, който шофьорът предоставя на пътниците! Иначе за ОК Супертранс, и аз ги избягвам. Лично аз съм най-доволен от И Такси.
цитирай
3. ananji - има някои готини
27.05.2007 17:35
Напоследък готините са все по-малко...
Преди 2 семици се обърнахме с един на врата,един друг пък заспа на светофара...а аз така и не разбрах,как така един и същ маршрут може да има различна цена всяка вечер-може би според облаците....???
цитирай
4. viovioi - ))
27.05.2007 18:47
това с многото екстри е инфантилно и малко тъпо.Сделката е кратка и ясна.Аз ще се чувствам неудобно ако някой таксиджия ми предложи бонбон.Ще откажа.Имам си принципи.Не обичам да разговарям с непознати, да ми фамилиарничат и разни такива маймунджулъци ме объркват и кръц-кръц ги режа.А такаааа.......
цитирай
5. breathe - @viovioi
27.05.2007 19:16
Позволи им поне да си мислят, че са станали европейци, не им режи толкова из основи крилцата! ;))))))
цитирай
6. thomas - Още в началото...
27.05.2007 20:08
Още в началото щях да ти кажа, че не си избрал правилната компания, от която да бягаш ;-) Защото ако все пак някоя такси компания в България става, то това е ОК супертранс.

Въпреки че човек много трябва да внимава дали става дума за истинско тяхно такси, или фалшиво, каквито са се навъдили особено на новия терминал на летището. Последните, когато бъдат помолени да си включат апарата, използват реплики от типа на "аз не мога да те карам от летището за тия пари, които ще ги покаже апарата". Тези не са истински. Има и друго - тези, фалшивите, а и разни други, повече или по-малко безименни таксита, се държат заплашително или направо упражняват насилие спрямо истинските шофьори на ОК супретранс на летището, ако последните имат "наглостта" да кажат на клиентите, че курсът им ще струва толкова, колкото покаже апаратът. Както ми разказа един от истинските, ако "съседите" му го чуят да отговаря на клиента за цената до хотел Хилтън примерно със сума, по-малка от 30 лева, рискува да бъде набит при следващото си идване на летището, или поне да го засекат и дори поожулят малко след като тръгне с клиента.

А що се отнася до случката с "много ми е далече"... Нека приемем все пак, че и таксиметровите шофьори са хора, въпреки че са от обслужващата сфера. Разбира се, не им е работа да решават дали им се ходи на точно определено място или не, когато са на работа, но нека допуснем, че може човекът да е бил в самия край на работното си време и отиването до Надежда и обратно да му е разваляло планове, свързани с времето след като свърши работа. В такъв случай бих приел такова обяснение, което, естествено, той е можел и да ти даде, ако желае да бъде разбран. Не го оправдавам непременно, но ако в това да отказват къси курсове, виждам нещо логично, но непозволено, защото в тях нямат печалба, но ние имаме нужда от такива курсове понякога, то в отказването на дълъг курс мога да видя само някакъв инцидентен личен мотив, а не принцип.
цитирай
7. ananji - Алиса в най-странния свят..
27.05.2007 21:34
Само не ми казвай,че са на загуба от малък курс
.И кое му е логичното ?След като свети зелено,значи е на работа.Когато аз отида на работа,никой не ме пита дали ми се работи или не точно в този момент,точно това.
Всеки си иска своето(в случая ядене)без значение дали ще се забавя и ще се прибера с 20 минути по-късно.
И просто не разбирам,защо на някой ще му е неприятно да се държат мило с него-или сте свикнали да сте тъпкани-......
цитирай
8. breathe - Подкрепям ananji. Щом си на работа, ...
27.05.2007 22:37
Подкрепям ananji. Щом си на работа, ти си на работа и това е. Ако не ти се работи, гасиш апарата и се прибираш тихомълком вкъщи. Хора, толкова е ужасен тоя мързел у някои българи, че направо ми прилошава...
цитирай
9. saltriver - :)
28.05.2007 07:56
Аз досега с "ОК' проблеми не съм имал, като изключим диспечерките. Веднъж някаква ми се развика по телефона, накрая смекчи тон и ми пожела приятна вечер. С Радио СВ Такси, обаче съм имал проблеми и съм си казал, че повече няма да се кача. От цяла редица таксита пред Александровска болница нито едно не пожела да ме закара до моста "Чавдар". Сред тях имаше и едно такси "9 1280". които също съм нарочил да не ползвам услугите им повече.
цитирай
10. breathe - Гледам да избягвам 91280 (във вс...
28.05.2007 12:39
Гледам да избягвам 91280 (във всичките му равианти), и ОК Супертранс. Моите фаворити са И Такси (91091), Маус БГ (91900) и Такси за 1 евро (9622226), рядко да викам някоя друга фирма.
цитирай
11. thomas - Темата се изроди в гласуване...
28.05.2007 12:47
Темата се изкриви, изроди и обезсмисли. Естествено, че никой не е безгрешен, естествено, че "на вкус и цвет товарищей нет" и естествено, че ако всяка такси фирма нямаша и по някоя хубава черта, щеше да има само една - единствената с поне една хубава черта ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konxompax
Категория: Други
Прочетен: 197503
Постинги: 66
Коментари: 176
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол